Praktiske oplysninger

Ja. I skal betale DKK. 5.000,- i depositum ved booking.

Ja man må gerne kaste med ris, så længe det foregår udendørs.

Ja det er muligt både ude i den smukke natur og inde i vores store flotte lokaler. Hvis I øn- sker en borgerlig vielse, skal I kontakte kommunen og undersøge, om en bemyndiget har mulighed for det. Både en borgerlig vielse ved rådhuset og udenfor rådhuset skal foregå senest kl. 12.00.

Ja det er muligt både ude i den smukke natur og inde i vores smukke lokaler. I skal her undersøge, om I kan finde en præst, der er villig til at vie jer uden for kirken.

Der er 4 km. fra Jomfrubakken til Mariager kirke.

Projektor, musikanlæg, storskærm og mikrofon. Hvis der er andet, I skal bruge, så spørg os.

Vores festsal kan have flest siddende gæster. Her vil vi anbefale, at der ikke er mere end 72 gæster.

Det er muligt at have 40 gæster overnattende på værelser. Derudover er det muligt at have sovende i telt og i campingvogn mod betaling.

Ja det er muligt at bestille morgenmad ved os. Vi sørger for et lækkert udvalg til jeres gæster og rydder op efter morgenmaden for jer.

Huset/husene skal forlades kl. 12.00. Dog kan der tilkøbes ekstra tid.

Ud over parkeringspladsen er det muligt at lave parkere på gårdspladsen. Der er rigeligt plads til de biler, der måtte komme.

Ja. Vi har en tværligger til æresport. (Bedst på reb 7,2 meter lang).

Begge dele er muligt. Tag fat i os, så viser vi jer, hvad jeres band eller DJ skal vide, når de ankommer,- vi har kraftstik

Jomfrubakken har mange smukke muligheder for fotografering. Her kan blandt andet næv- nes stranden, ved vores store blodbøg, i vores store have med mere.

Vi har en vinkøler med plads til 60 flasker vin. Ekstra vin og vin, der ikke skal på køl, kan opbevares i køkkenet, udendørs, på et værelse eller i Provsten.

Vi har en stor kummefryser og to køle/fryseskabe, som kan benyttes.

Det er muligt at leje duge og servietter gennem os.

Vi sørger for rengøring. Det eneste vi forventer af jer, er, at den sidste opvask er sat over, I tørrer borde af, stabler stole, tømmer skraldespande og indsamler de ting, der tilhører jer.

Vores borde måler 100×220 og der er plads til tre stole på hver langside og en stol for hver ende. I alt otte stole pr. bord.

Når I beslutter jer for at leje Jomfrubakken til jeres bryllup, skal I betale DKK. 5.000,- i for- skud. Hvis I ønsker overnatning, leje af duge og lignende, betales disse efter jeres bryllup sammen med det manglende beløb for lejen af Jomfrubakken.

Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.